13.30

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kände ändå att jag skulle uppdatera. Kan ju hända att någon blir besviken när inläggen lyser med sin frånvaro här.. jag kan i alla fall tala om att det inte finns något att se på tv just nu. Nej det är mest bara skit. Ja, vad mer.. Jo, till middag hade jag och DjB en riktigt lyxmåltid; vitkål, laxkotlett och kokt ägg. Mmm-m. Smakerna gifte sig utomordentligt med varandra. En riktigt smaksensation. Man kan lätt tro att vi noga valt ut dessa råvaror för just detta ändamål, men så var faktiskt inte fallet. Det råkade bara vara det som fanns i kylskåpet. Inte konstigt folk går ner i vikt av att äta GI.

Något annat jag kan berätta är att Martin Stenmarck är med som omslagspojke och i reportage i den nya Stadium-tidningen. Där står han och åmar sig framför kameran, ajjemän. Svetten dryper så det står härliga till. Dock är jag tveksam till om han verkligen sprungit en mil innan fotosessionen eller om det bara är låtsassvett. "Bara på lek". En sån tanke för mig till nästa tanke; han ser väldigt manlig ut på dessa bilder och det är nog precis det han själv och fotografen vill att man ska se. En manlighet i all sin prakt. Men hur manligt är det att spraya låtsassvett över sig? Hur manligt är det att kyssa sin överarm? Nä, jag vet inte heller.

Förra numret var det Marie Serneholt på omslag och i reportage. Hon tränade helst magen hon. Vad bra, tänkte jag. Just magen är ju ett riktigt problemområde. Är magen svag så är människan inte glad. Eller nåt. Det är väldigt vanligt att människor får ont i magen på grund av att magmusklerna är för svaga. Människor med stillasittande jobb får som bekant ofta magbesvär. Yrkespersoner som lyfter tungt eller har monotona arbetsuppgifter är också i riskzonen för att få den där illasinnade magvärken. -Träna magen mer, brukar man få som råd när man söker för sina magbekymmer.

Jaaadå. Det finns mycket fåfänga. Man ska inte träna allsidigt för att må bra, nej det viktiga är att fokusera på EN muskelgrupp. För det är ju snyggt med definierade magrutor. Pinnben och -armar gör inget, men ett rejält sexpack ska man ha! Sen undrar man varför man får ont i sina leder och ryggar.

Pytt / Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0