Men fula väder måste ju också få finnas, eller hur?

Denna gången hade jag en rubrik men inget inlägg. Ja se det är en galen dag idag! Det började med att jag till skillnad från igår vaknade sent. Så var den dagen förstörd, tänkte jag surt. Men nu är jag rätt på det igen!



Det här är jag för tillfället. Pendlar mellan att vara coolt laidback och ba.. pffft, there's no cloud on mah skah.. och att vara en äkta pluggorm. -Ssss-ss, måsssste pluggggaa sssssssstrukturmekanik.

DjB hade nog varit trött på mig om det inte varit för att han var likadan. Bara lite mer organiserad. Avsätter tid till det ena och andra medan jag mer; ahh! Aaah! AH! Lite som Johan Glans när han frågar om bussen. Undrar om jag någonsin kommer att lära mig att planera min tid. Gött hade det varit.

Återgår / Rudan

Kommentarer
Postat av: ellen

Precis. Man gör sina sysslor när andan faller på liksom. Ibland inom en timme, ibland nästa vecka, ibland aldrig. Hoppas bara att tvättning av smutsiga trosor inte hamnar i den sista kategorin.

2011-10-23 @ 21:20:20
URL: http://snudan.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej, en dag står man där och bara va? De fulaste menstrosorna är OCKSÅ slut! Vad göra? I filmer säger de ju ibland "I have no panties....". Är det steget efter? Om de träffats någon vecka tidigare så hade hon sagt "I have period panties...." eller? Det senare känns ju inte alls lika sensuellt.

2011-10-25 @ 11:14:10
Postat av: Ellen

Nej du. Jag tvekar på halten utav sensualitet i det påståendet. Då ska man nog faktiskt i stället hålla mun.

2011-11-02 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0