The Pale Ass strikes back.

Igår snubblade jag när jag skulle slänga mig i soffan. Jag hamnade på golvet. DjB sträckte ut sin hand för att undsätta sin kvinna, trodde jag. Men nej! Istället skrattade han illasinnat och kastade pennor på mig. Han sparkade med andra ord på den som redan låg! Fy.

Det påminner mig om en annan gång. Han satt på toa och hade det fridfullt. Jag sprang in, blängde surt på honom, drog draperiet åt sidan och satte mig på huk över avloppet med byxorna vid fotknölarna. (Hihihi tänkte jag). -IIIIH, iskallt vatten strilade över mig. Fan! I mitt roliga lur hade jag inte tänkt på att det kunde ta en sån oväntad vändning. Chockad och barrövad började jag skratta så jag trillade omkull och min bleka stjärt stod i vädret. -Du var ju så ful, sa han medan jag kippade efter andan.

Det påminner mig om en tredje gång. I nian var jag och Jessica med på en skidresa Fritids hade anordnat. Vi var några stycken från vår klass som sov i samma rum. Bland annat Lasse och Erik. En tjej som var kär i Lasse och hennes kompis stod nedanför vårt fönster och fnittrade. Erik kom på den bra idén att moona flickebarnen. Absolut, gör det, tyckte jag. Nej, det ville han inte göra ensam. Men! Fegis! För att visa att jag inte var feg så hoppade jag upp på en stol, drog ner byxorna och böjde mig framåt. Tyvärr så mycket att jag tappade balansen och min ljushyllta bak fick se sig om i luften innan jag landade med huvudet före. Dagen efter sa tjejerna: -Snygg röv Jessica, thihihihi fniss fniss. Haha! Där kom jag allt undan med röven i behåll.



Ha det / Rudan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0