Replik

Här kommenterar jag för fullaste muggar för att sedan titta in min egen lilla blogg. Och se där, en liten kommentar hade trillat in! Vad kul! Men vadnu, kommentaren var ju en anklagelse! Jag anklagades för att okommentera Emmas friska bloggande. Fyyy, jag som just kommenterat kvinnosloken! Nu ångrar jag att jag gjorde det, synd att man inte kan ta tillbaka sina kommentarer. För i så fall hade jag gjort det, som straff. Det är precis som när man tänkt göra något tråkigt för att vara snäll. Typ städa eller vika tvätt eller laga mat. Och DjB bara; du kan ju städa, vika tvätt eller laga mat. Är du snäll. Det är DÅ denna kvinna förvandlas till Den Obstinata Motvallskäääringen. Sa jag Sura? Förvandligen går till ungefär som i Sailor Moon, fast istället för gulddiadem och sjömansdräkt så får jag en tjurig min och fula mjukisbyxor. Fjärrkontroll i handen istället för katt. Ingen segerviss pose, nej jag hasar ner mig i soffan så att huvudet knappt sticker över ryggstödet. -Näää, säger jag. Har'nte tid. Simpsons sen Family Guy. Teve. Schh.

Imorgon kommer alltså EmMange. De hälsar på oss; Lirry. (Larry? Banda? Barda? Jean-Pierre Barda?). Jag ska nog börja kalla oss så. Det är liksom glamoröst men ändå smidigt. Jag tror det var så TomKat och Brangelina tänkte. -Fan vad smidigt. Vi sätter ihop våra namn. Kommer att gå dubbelt så snabbt att presentera sig! -Ja gudars! Där tänkte du till. Du är inte så dum som du ser ut!

De säger jag skiter i allt men det skiter jag i/ Rudan

Ps. Synd att man inte var så cool.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag kände mig så liten och ensam.. Bekräftesle behovet var bara SÅ STORT!?1 Men du förlåter väl mig? EmMange, kul för det blir verkligen båda namnen! :)

2011-10-08 @ 10:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0