18.06

Nu är det bara städningen också att bocka av idag. Puh. Det borde inte kännas så jobbigt att städa 37,5 kvm. Rudan Rudan Rudan... tsst. Imorgon ska jag och Emma hitta på bus. Stoppa katten i Master M:s byxor, hälla salt i sockerkaret och sätta plastfolie under toaringen är bara några förslag på allt bus vi ska hitta på. Master M kommer att freaka! Fniss fniss thihihihihi kommer det låta ifrån garderoben där jag och Emma gömt oss. Sen dricker vi chokladmjölk, äter godis och tittar på fångarna på fortet. När vi ska lägga oss har Emmas mamma bäddat till mig bredvid Emma. Men vadnu? Det går ju inte att krypa till kojs! ÅHNEJ! Emmas mamma har bäddat säck som hämnd för att hennes kvällsgröt smakat salt. Buuuhuuuu uuääähh säger Emma och jag.

Jodå, som man bäddar får man ligga. Den som gräver en grop åt andra.. Faller ofta själv däri! Man ska inte sälja skinnet förrän björnen är skjuten.
Fredagsrys / Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Vi gör det nu till helgen!! :D

2011-10-04 @ 13:49:24
Postat av: Emma

Här uppdaterar man hejvillt och inte ens EN kommentar kan du krysta ut?!11

2011-10-07 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0