18.56

Sitter och väntar på att mina revben ska bli färdigstompade. Gudars vad det skriger i tarmen. Kom just hem från ett Fys/cirkelpass. Fiscirkelpass. Där stånkade vi på! Bara kääringar och inte en karl i sikte. Instruktören sa att man skulle anmäla sig om man var intresserad av att bli instruktör. Aah tänkte jag och såg framför mig själv som instruktör för husmodersgymnastik. Jag skulle haft shortsen upp till brösten och svettlökarna ner till midjan. En visselpipa i högsta hugg.  Vi skulle hoppat bock och gått på plint, svingat stekpannor och gjort benböj. Undrar om det hade blivit ett populärt pass? Nähä! Nu får det bli matlagning av. Hajhöpp!

I nedvarvning /Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade gått på det. En gång åtminstone :)

2011-09-21 @ 09:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0