Lunchrapporten

Om jag någon gång skulle haft ett temaspinningpass skulle det hetat "Ingen spinning utan E-type". Minst varje låt hade varit E-type. Den mannen kan sin eurodisco.

Rätta mig om jag har fel, men jag tror att det finns en viss typ av musik som alla gillar. Åtminstone på spinningpass. Likväl ska vissa instruktörer envisas med att spela skit som är helt ODÅNSEBAR. Bruno Mars eller vad det var Emma sa. Spinninglåtar är väl för hånken inte samma sak som låtar man lyssnar på privat? Det är precis som att det är lite pinsamt att dra igång en ösig 90-talslåt (t ex E-type), så för att vara på säkra sidan, den creddiga, spelar de radiohits eller någon konstig skittechnoremix som kan vara i allitfrån 2 minuter till en kvart. Där sitter man på sin cykel och vet varken takt, ut eller in. Jag har svårt att hitta takten som det är. Bomtjackalack.

Igår var jag på ett bra pass. Hårdrockstema, sa hon. Jag tyckte i och för sig mer att det var någon typ av pudelrockstema, men inte mig emot. Det svänger lite hid å lide did. Hänger och slänger. Och det är DET man gillar.

Nu sitter jag här och undrar vart DjB blitt å. Jag är ju hungrig. Heeevar aer dooo?

Hungersduvan säger korrrkorrr uti magen min / Rudan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världen är korrupt och det är federövarnas fel!

2011-09-09 @ 15:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0