Så var vi hemma.

Jahapp, de var de skiddagarna för detta året. Jag har sagt'et förr, men jag säger't igen. Något år ska jag åka längre än en vecka. Nu har det blivit kortveckor två år i rad och det är inte kuuul. Man hinner bara få träningsvärk innan det är dags att åka hem. På tal om vägen hem, på vägen hem såg jag två stycken Sjöändan. Åhå, det är alltså därifrån sjörövarna kommer.

Nähä! Nu blir det bultberäkning för resten av slanten tror jag. Har satt igång lite klassisk musik för att bli lika smart som Mozart. Han lär ha varit en hejare på bultar. En redig bultvirtuos.
På jobbet hade vi en gång vildsinta diskussioner om huruvida bult är bult eller om bult är ett varumärke som saluför bult. Kommer faktiskt inte ihåg hur det egentligen var. Det är väl himla synd, inte blir man klokare med åren. Vettehåen om man inte snarare blir dummare.
Men bultberäkning var det.
/Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0