Gårdagens inlägg. Upplagt idag.

Blev så inspirerad av Ellens semmelstånk så nu sitter jag här med röv igång. Förlåt, jag menar bak. Tyvärr så är jag rätt dålig på att läsa recepten noga innan jag börjar. Jag höftar lite hit, jag höftar lite dit. Denna gången använde jag bara ett halv paket jäst till en hel sats. Får se vad det utmynnar i.

Heheheheee, såg att statsministern pratade om pensionsåldrar upp mot 75 år. Huruvida det är taget ur sitt sammanhang eller ej vet jag inte, men jag hade gett en tjuga för att höra jobbegobbarnas synpunkt å de hele. I synnerhet hade jag velat sitta i RUMG:s fikarum imorse. Funderade nästan på att ringa Lennart. Ajabaja Freddan, ajabaja.

I efterhand / Rudan

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha. Ja.

2012-02-09 @ 00:49:18
URL: http://snudan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0