08.57

Va i..? Emma har börjat uppdatera som håen! Då blir det ju kul igen. Jag sa till henne att jag inte haft tid att blogga för jag hade pluggat så mycket den senaste veckan. -Men du har ju inte uppdaterat på en månad.. sa Emma. -Got me there, sa jag.

Den andra radarpartnern, jag menar unibrowthern, Ellen är inte hemma. Var fan är hon?
Idag börjar en ny läsperiod. Jag står i hallen med skolväskan på ryggen, kepan på huvudet och reflexvästen på. Står och trampar och frågar DjB om klockan inte är tio snart. Eller nej, det gör jag inte. För han är inte hemma.
Nähä, under dagen får man väl fila lite på ett nytt inlägg för det här var ju kul.
Ha at! / Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

min kommentar verkar inte ha kommit fram! Det jag ville säga var att vi skrivit samma sak eller jag har skrivit samma som dig, om man ser till klockslaget.

2012-01-18 @ 08:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0