11.40

Idag gick jag till skolan i tron om att jag hade två föreläsningar. Det hade jag inte. Vilket gick upp för mig efter en stunds rännande och en sms-konversation med en klasskompis. Nästa måndag börjar undervisningen. Jaha. Tänkte jag. Typiskt mig att inte läsa ordentligt. Alla andra har naturligtvis läst ordentligt. Ingen annan trodde att vi hade undervisning. Så jäälans typiskt mig. BESVIKEN. Sen kom jag på, för att Ellen skrev det, att det är ju rätt bra va? Att ha ännu en undervisningsfri vecka? Bättre det än tvärtom?

Jomantackarja! /Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

Kommenterade jag fel inlägg? Haha.. Eller? Ser inte kommentaren.



Jobbigt för stunden men skönt i en hel vecka ju!

2012-01-17 @ 09:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0