13.08

Tänk om man hade kunnat bära upp huvudbeklädnad som Emma. Det hade varit något det.
Tänkte göra sushi ikväll. Ibland kan jag bli sådär enormt sugen på det! Mmm, sussi. Jag ska prova att göra det på mathavre... Lägre GI vettni. Hewiktigt sådant nuförtiden. Måste ju formtoppa i maj om jag ska klara av det där jäkons Göteborgsvarvet. Här blir det inte tu tal om vinprovningsaftnar innan dess ska jag tala om. Passar mig utmärkt att Emma inte heller är aktuell för sådant och att konkeltösen Ellen är på behörigt avstånd.

Sparkade igång min externa hårddisk och hittade följande:


Emma är kvinnan i nöden, hon stöttar och kramas, hon hjälper dig med din pyjamas.

Hjälpa, inte stjälpa / Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Det hade jag glömt. "Hjälpa, inte stjälpa" känns ut att vara ett uttryck som jag skulle behöva använda oftare!

2012-01-20 @ 14:37:02
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det är ett bra uttryck. Det är sånt folk brukar behöva påminnas om!

2012-01-21 @ 10:51:31
URL: http://rudan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0