09.13

Idag blir det stånka av! Våj våj, det är mycket att stå i när det står Babyshower för dörren. Hihi.

Har googlat recept här på mörakvirren, men döm om min bitterhet när receptsidorna är översållade av reklamsnuttar som man måste titta på INNAN man ser receptet. Sådana sidor skiner jag högaktningsfullt i, likaså de där man måste bli medlem för att titta på recept. Tacka vet jag kakbakarbloggarna då. Kakbakarbloggarna är hurtiga cupcake-rosepiping-kvinns&mans som gladeligen delar med sig av sina recept. Det är alltid kul med människor som har intressen, tycker jag.

Till skillnad från mig som i grunden är en rätt tragisk figur. Skrattar till exempel åt bajs. Bara för att det är brunt och luktar bajs. Hur moget är det på en skala? Eller idag då va, gick in på toaletten på ovanvåningen där det av oklar anledning står ett gäng tekoppar, några med lite te kvar i. Såg ju ut som kiss va? Det skrattade jag åt? Hur mogen är man då va? Så Jäkons omogen, skulle jag vilja säga. Det hade varit BÄTTRE om jag hade stånkat rosenmuffins, skulle jag också vilja säga.

/Rudan

Kommentarer
Postat av: Karl

Eller som den gången då Svenne skulle sparka på en liten sandklutt som låg mitt på en trottoar i Osby. Försent insåg han misstaget, inte förrän jag påpekade att den sandklutten numera var en halvmeter, som ett brunt sånt där 20mm-kritstreck vissa ohyfsade barn ritade hopphagar på asfalt. De fysiska egenskaperna hos sandklutten påminde inte alls om sand, utan som, som bajs?

2012-04-13 @ 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0