Aah, en rövlut.

Det påminner mig om det här.
Jäkons hala rövlutar de köpt in.. muttrade Ellen.
Förra våren. Mec-Cons julklapp kan som synes vid varmt väder även användas som en moderiktig cape.
Jag gjorde ett helhjärtat försök att få Emma att skaffa byxdress. (Med tanke på det här).
Av någon outgrundlig anledning anser DjB att det här hjälmen är ful. Den som är så bra och praktisk! Man får till exempel inte ont i huvudet om så en M20 från fjärde våningen skulle landa på'at.
Å där stod det gamla bockaskägget och drog sina slagdängor.
En dag stod det klart vad ett framtida barn skulle heta. Naturligtvis. Skissade lite på namnteckningen.
Leia prydde den vita isen den underbara vinterdagen med en klick från sitt eget märke. Done'n'done. Sen åt hon upp våra mackor. Hon är inte lite illmarig den.
Tidningen Skogen varnar för surhål. Ja. Passa er för dem! Själv tänker jag drömmande på att dikesgrävarsäsongen snart är här.

Till dess.. /Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

Går byxdress och onepiece under samma forum? För en onepiece kan jag tycka hade varit praktiskt, likväl bävernylons overallen.

2012-03-04 @ 11:00:10
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/
Postat av: Linda

Nejnej, en overall är ju en overall och en overall är alltid praktisk. Definitionen på overall är praktisk. Byxdress faller in i en annan kategori då den mycket sällan är praktisk. Kräng av dig en sådan på ett smidigt sätt vid toalettbesök, det är där skillnaden märks.

2012-03-04 @ 11:30:19
URL: http://rudan.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha! Åh vilka härliga bilder Linda! En onepeice är inte praktisk. Cozysax däremot. Där snackar vi praktik i dess puraste form.

2012-03-06 @ 12:17:34
Postat av: Josephine

Fantastiskt, jag blir helt varm om gumpen och i hjärtat!

2012-03-11 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0