21.58

Idag skulle jag haft twitter alltså. Idag var dagen för en 140 teckens statusuppdatering. Jag var i Osby. Det var fredag eftermiddag. Det var jungfrutur på det nyöppnade Coop Konsum. Sådant är man inte med om varje dag, tammefan!

Nya Coop får tre Löfbergs Lila av sju Gevalia. Det var rent, det var städat men charkuteristen hade för lite svängrum för köttyxan (stort minus). Att de HAR en charkuterist väger dock upp en hel del. Det är ju mer än vad ICA Maxi i Växjö har att erbjuda. Jäkons ICA Maxi i Växjö.. Den betonggråa exteriören är ingen fröjd för syntapparna och givetvis bidrar sådant till en reducering av helhetsbetyget. Nu ser vi fram emot parkeringens färdigställande och hoppas på att detta höjer Coop Osby till en 4.

Jag gick förbi ett par jobbegobbar vid korvhyllan.
-Jag får ju inte handla vad jag vill idag, sa jobbegobben till sin jobbegobbekompis. Regeringen står därborta, fortsatte han och nickade mot tantan.

Hahaha! Jag la tungan framför nedre tandraden och sa högt för mig själv: Aaah, ÄNTLIGEN hemma. Ungefär SÅHÄR (4.16):





You gotta love the jobbegobbe / Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0