20.54

Så var man med sambo igen.. *suck*. Jag som haft det så gött med bärs, sport och brudar hela veckoslutet. Och chibbe med dibbe givetvis. Vad vore helgen utan det. Punkt, inte frågetecken.

Ärligt talat är jag ingen chibbeodibbe-fantast riktigt. I Björnrike för några år sen var första gången jag reflekterade över dipsås till chips. Vi var i affären när dippadiskussionen plötsligt brakade loss. Dippan. Vi måste ha dippa. Var är dippan? Glöm inte att ta dippa. Nu tar vi dippa. Vilken smak på dippan? Det var dippa hit och dippa dit när Emma kände sig nödsakad att fråga -Vilken jävla dippa? Ja.. jag undrade ju också. Hade jag missat något? Handlade det bara om dipsås till chipsen? Det här var tydligen något för experter så de andra fick raskt vårt fulla förtroende för dippainhandlingen och istället begav vi oss mot avdelningen för folle. Var är follen? Där är follen. Vilken folle ska vi ta? Vilken folle är bäst? Norrlandsfolle eller Falconsfolle? Björnebrygsfollen är ju rätt god med sin pikanta beska. Men den här follen är -med tanke på priset- inte heller dum! Vad tycker du? Nej säg du!

Ja se vi är alla olika i Herrens hage som herr Nilsson brukar säga.

/Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha

2012-03-04 @ 21:50:49
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0