AJ??

Jag drabbades av övermod idag efter att ha klarat av en uppgift. Samtidigt gick jag upp för en trappa. Sånt kan ju bara inte sluta väl! Jag snubblade på näst sista steget och trappan träffade ena knäet perfekt på knölen. På andra sidan fick höftkulan sig en lusing, lite märkligt för jag kände också att min stjärt stod rakt upp som någon annan flöjel. Smärtan var direkt och grandios! Min lärare, som naturligtvis gick ett steg bakom mig, och min gruppartner, som gick bredvid, frågade naturligtvis hur det gick och sådär och jag kunde liksom inte alls dölja hur ont det gjorde. Det var ingen allvarlig skada men träffen var så precis att benet blev helt utslaget. Hängde där som en lase och var helt odugligt att gå med för någon minut.
 
Pinigt var det enda jag tänkte på. Röva i vädret va.. Mitt framför andra.. Och så sa jag till dem att det gjorde ont med. Fan. Nu vet de att jag tycker att det gör ont att trilla i trappor. Åååh pinsamt.
 
Nu har jag en lårkaka och knäet är fortfarande lite opålitligt, haha! Hur kan man slå sig så genom att bara snubbla lite?
 
Makes you think / Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0