Har man inget vettigt att säga får man snacka skit.

Blir krullhårig av alla dessa grupparbeten...
 
Idag gick jag på toaletten i skolan, något får man ju göra när det är paus. Skita är väl en sysselsättning så god som en annan. Nåväl, jag lyfte på dasslocket och döm om min förvåning när det stod brunvatten upp till brättet på toaletten. Och! Som om inte de flytande tollarna var nog, så stod toaborsten rakt upp ur hela härligheten. Oh! Så många infallsvinklar! 1) Ni vet när man säger att kaffet är så starkt att skeden står av sig själv i kaffekoppen? Så var det! 2) Stackaren som åsamkat stoppet hade engagerat sig men känt sig nödsakad att retirera, uttrycket "This is more than I can chew" ligger nära till hands. 3) Vad gör man egentligen? I somras mäktade jag med konststycket att skita stopp i avloppet, eller rättare sagt var det mitt bajs som var droppen som fick trekammarbrunnen att svämma över. Grädden på moset och pricken över i:et. Jag låg brunt till. Som väl var kom slamsugaren veckan efter som en räddande slamsugare. Det är inte så kul när man ser vattnet stiga när man spolar. Man tänker att om man bara spolar en gång till så sjunker det nog undan.. och så gör det inte det.
 
Helt apropå, har jag någon gång berättat om Sälenskiten? Aah.. minnet lever.
 
/Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0