Fika och sånt

Förlåt för att jag glömde höra av mig igår Johanna! Det var tur att du också gjorde det. Men jag har kommit på en bra deal. Jag bjussar på fikat. Så fixar du en klatschig bakgrund till min blogg. Jag kan till och med tänka mig att baka själv. :)

I fredags var jag och En knuba kaffe i Kristianstad. Där tog vi en knuba kaffe. Haha! Ska sanningen fram så tog vi faktiskt två, och en lunch uppepå det. Men det är ju så, näringsdepåerna måste fyllas på kontinuerligt, och att gå runt i flera timmar utan synligt mål tär på en. Jag är då inte den som tänker gå och handla utan åtminstone en knuba. Och Emma är givetvis helt inne på samma spår.

Min karl kom och hämtade oss efter jobbet, schyrra på honom. Och jag säger er det kvinns, att är det NÅGON karl som är snygg i jobbekläder, så är det min. Jag bara wow.

Då jag inte är bättre än flertalet bloggare så tänker jag fortsätta att berätta om helgen som gick.

I lördags var vi bjudna till Jessica, det var trevligt. En så kallad myskväll, och äkta mysig var den. Lisa och Ulrika blev mäkta imponerade när jag visade mitt istrick. Det gjorde min dag! Synd bara att drinken smakade skit.

Igår var det för mycket att stå i, me dislike. Jag har svårt att se att jag skulle kunna drabbas av stress då det verkar som att jag somnar när det börjar hopa sig. Jag känner en kvinna, som är effektiv. Hela hennes uppenbarelse andas kvalitetstid, Q-U-A-L-I-T-Y T-I-M-ESnudan, jag tänker på den som får in fötter. Nåväl, tack vare Rebecca ryckte jag upp mig och gick på bodypumpen. Jag menar, man är ju inte den som den. Ska hon träna så ska jag. Jag tänker inte bli fet om ingen annan ska det.



image2


/Rudan

Kommentarer
Postat av: Js

Åhh Rudan :) Vilket sött namn!

2008-02-05 @ 17:21:55
Postat av: Johanna

Haha! Ja vi glömde bort oss båda två. Shame on us. Jag tycker vi bokar en bok nånstans. Och du absolut så fixar jag din blogg. I'm honoured!

2008-02-05 @ 20:40:18
URL: http://www.jowhaina.blogg.se
Postat av: Linda

Åh, Js! Du fann mig. : )

2008-02-05 @ 21:26:27
URL: http://rudan.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh linda din skvallris, jag kan berätta för dig att det var en viss Rorobobinon Upoppopmomanon (det är lite krystat därav rövarspråket). Men du kan du inte ta din bleka rumpa och komma till mig, så kan vi disskutera design och fika lide?!?!

2008-02-05 @ 21:59:38
URL: http://www.jowhaina.blogg.se
Postat av: Emma

Vet du vad jag tycker din header ska innehålla? The Partybuss! Låt bloggen gå i nyan(g)serna turkos och beige vettja!
Och ja, Jag - Oportionerlig? Jag menar har man inte lagt märke till det innan så var det ju fan att man skulle behöva få veta det nu!

2008-02-06 @ 10:51:11
URL: http://enknubakaffe.blogg.se
Postat av: Snudan

Åh åh åh. Den kvinnan, den kvinnan. Effektiviteten personifierad.

2008-02-13 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0