*den rätta humorn

Tjo! Jag kom nyss hem från Marklunda. Där var det 25-årsgille. Kulkul. Det var ett umgänge jag inte har umgåtts med på länge och det slog mig att man ändå förändras en del i den här åldern. Från 16 till 19. Det är häftigt att man har känt dessa människor i tre år. Wow, tre år! Fan vad länge! Vad ung jag var då! Vad ung jag fortfarande är! Och vad gammalt jag tyckte 19 var då.. Tsst! Man kan fundera en del över mognad och så, utan att på något sätt vara stursk. Nog om det. Vi gick för övrigt inom puben för att säga hej, men vi begav oss direkt efter att vi sagt det. Hej. Jag tror att vakten flörtade lite med mig för han sa att jag inte var lik mig på min körkörtsbild. -Naah, spjuver där!

Ojoj, artonde plats läser jag här på aftonbladet.se (vilken tidning, vilken tidning). Stackars Pejjeli. Hon gjorde säkert sitt bästa. Precis som Tre Kronor gjorde och som fotbollslandslaget kommer göra. Sitt bästa. Min bror har en tröja med ett roligt och sant tryck på. "Second place is first loser". Ja, hmm. Ja. Nog är det så. För övrigt är jag bättre än Barry på biljard.

Igår var jag på besök hos Emma och Magnus, fast utan Magnus. På teven visades Peter Jöback live. Efter en stund utbrast Emma. -Han måste vara bög! Hahaha! Emma har D.R.H.

/Rudan


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men han måste ju vara det! haha ;)

2008-05-26 @ 12:27:21
URL: http://enknubakaffe.blogg.se
Postat av: Sudan

Hahah! http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/schlager/article2527626.ab

Här pratar reportern med den outhärdliga dialekten, Pejjelli!

2008-05-27 @ 09:18:36
Postat av: Linda

Jo, jag smakade på den dialekten. Han kan inte säga äjj.

2008-05-31 @ 17:36:51
URL: http://rudan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0