Återkoppling ang. 110522

Ni undrar ju hejvilt hur det egentligen gick med mitt bak i söndags! Eh ja, bred men platt brukar jag säga. Ha ha! Med min bak gick det bra. Jag gjorde en vild chansning och hittade på ett recept. Är man skogstokig så är man. Jag hällde i yoghurt och bakpulver i pajskalssmeten. Och havre! Som sagt, skogstokig. Det blev bra. Luftigt. Den andra delen av min ananaspaj blev mindre bra. Där skulle jag nog följt receptet. Men det är sånt man får ta! Jag lämnade min citron/ananaskräm till ohandlingar. Till slut blev det en hallon och blåbärspaj med marangtäcke. Ja se med mig vet man aldrig var man hamnar. Jag säger till DjB att han aldrig kan vara på säkra sidan när det gäller mig. Ena dagen går jag upp på vänstra sidan och nästa -HEPP!, högra sidan. Sedan kommer han hem en dag, trumpen så det står härliga till när han ser att jag inte rullat in balkongskydden eller tagit in filten trots att det ösregnar. -Jag visste att du hade glömt det. Du ska inte säga att andra är förutsägbara när du själv är det. -Men jag är förutsägbar på ett ROOLIGT sätt, invänder jag.

Okej, det var lite slarvigt. Men jag hade ju fullt upp med min crazy paj? Det får man väl ha förståelse för.

I väntan på att CNC-manicken ska bli ledig / Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0