10.52

Ja de e möcke med de mesta. Du får nog söka för det där.

Är inte alpackor världens gulligaste djur? Typ som Peter Jöback?
Man får passa sig för att dra NileCityreferenser nuförtiden. Nåväl, alpackor. Haha! De ser ut som en ullig korv med ben. Hihi. Tosse. Liten frisyr har de också. Utanför fönstret i matsalen på Hypro brukade några hönor picka. De hade också frisyrer. Jag och DjB fnissade när frisyren guppade när hönorna gick.
Typ sådär. Fast fulare. Det där var ju en riktigt ståtlig och snygg tupp i jämförelse. Mmmm... Det är bra att vara lättroad när man är det. Ibland är man inte alls upplagd för trams. Vid andra tillfällen kan man sitta på Burger King och skratta åt ordet häst. Skratta så att halvtuggad mat och snor och tårar sprutar och rinner om vartannat. Hästakul! Eller oh oh oh Nougat! Omåttligt roligt ord. Tyckte jag och en till. Säger inte vem.
.
Ps. Emma, jag ser framför mig att du tittar på alpackebilderna och kluckar; så... himla... söta. Gråter en skvätt av söthet. Ungefär som när du hade fått små tabascoflaskor på Harry's.
.
Känner flowet / Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA! Alltså jag gjorde verkligen det! Särskilt för bild Nr 1 och Nr 3. SÅ.. HIMLA.. SÖTA.. Måste leta upp mina tabascoflaskor.. (=Kul ord)

2012-01-19 @ 13:28:41
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja bild nr 3 är verkligen en korv med ansikte och frilla. haha!

2012-01-20 @ 08:57:55
URL: http://snudan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0