23.00

Jag har gått och blivit förkyld. Attans! Jag är ju i Malmö och jobbar så det är ingen som tycker synd om mig heller. Funderade på att ringa hem i både måndags och tisdags för att får lite medkänsla men sen kom jag på att jag var 23 och dessutom inte sjukare än att jag kunde jobba. MEN ÄNDÅ!
 
Annars e at? Jotack. Midsommar har passerat med allt vad det innebär. Majstång, sill och badtunna. Midsommardansen i Loshult. Ajjemän. Di lurvige svängdes.
 
Idag hörde jag den retoriska frågan "Vad vill de?" apropå matte C och dess upphovsfolk. Oh! Den frågan ställdes redan -08! Inlägg!
 
Jag har upptäckt att den där minen är ständigt återkommande bland bilder på mig. Den är inte speciellt snygg.
 
/Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0